دانستنی‌های جالب درباره Bo Peep | قسمت دوم

برای سال‌ها، نقش بو پیپ بعد از Toy Story 2 نامعلوم بود. ما می‌دانستیم که او برای Toy Story 3 به مرخصی رفته است ولی از قضایای بعد از آن خبری نداشتیم. همه‌ی این‌ها بعد از نمایش نسخه‌ی چهارم فیلم عوض و به او جانی دوباره بخشیده شد.

در داستان اسباب‌بازی 4 او مهمترین نقش خود تا به حال را ایفا می‌کند. ما نه تنها فهمیدیم که در طی داستان اسباب‌بازی 3 بر او چه گذشته بلکه دیدیم شخصیت او از دفعه‌ی قبل چقدر رشد کرده است. ما در اینجا چند نکته درمورد بو پیپ گردآوردیم که فکر می‌کنیم هر کسی که طرفدار Toy Story هست باید آنرا بداند.

 

او اگر در Toy Story 3 می‌بود، می‌مرد

در زمان تماشای Toy Story 3 بسیاری از طرفداران، از غایب بودن بو پیپ ناراحت بودند. او شخصیت مورد علاقه ی بسیاری از طرفداران بود برای همین ناراحت شدن آنها نیز قابل درک هست. اگرچه شاید اینکه او از فیلم سوم حذف شد بهترین اتفاق ممکن بوده‌است.

در انتهای فیلم سوم، اسباب‌بازی‌ها در داخل یک کوره گیر افتاده‌اند و چیزی نمانده که به داخل آتش بیافتند. اگر بو پیپ با آنها می‌بود، حتی به آن مرحله نیز نمی‌رسید  چون که او از نوعی سرامیک ساخته شده است و با توجه به دمای کوره، فورا ذوب می‌شد. خوشبختانه، بو پیپ آنجا نبود و این شانس را یافت تا در قسمت دیگر فیلم همراه ما باشد.

او یک شریک جرم دارد

به غیر از گوسفندهایش، بو پیپ یک همراه دیگری به شکل یک افسر پلیس دوستداشتنی کوچک دارد. اسم او گیگل مک دیمپِلز است و گوینده او الی ماکی، کسی که در برنامه‌هایی مثل That’s so raven و Cloak and Dagger ایفای نقش کرده است.

گیگل، بو پیپ را برای اولین بار در عتیقه فروشی در طی فیلم Toy Story 4 ملاقات می‌کند. گیگل به بو پیپ کمک می‌کند تا از آنجا فرار کند و از آن زمان به بعد همیشه با هم هستند. از بین تمامی شخصیت‌های جدیدی که در Toy Story 4 معرفی شدند، گیگل مطمئنا از به یادماندترین آنهاست.

صدای او توسط انی پاتز دوبله شده است

نقش بو پیپ در اثرهای مختلف توسط بازیگرهای مختلفی بازی شده است. در بازی ویدیویی Toy Story Racer صدای او توسط  ربکا وینک که در اثرهایی مثل Stich: The series و The lego movie ایفای نقش کرده است، دوبله شده است. اما در بیشتر اوقات نقش او توسط انی پاتز ایفا شده است.

پاتز در فیلم‌هایی مثل Grey’s anatomy، The Fosters و همه‌ی فیلم‌های Ghostbusters ایفای نقش کرده است. با 40 سال سابقه‌ی بازیگری به راحتی می‌شود گفت که نقش بو پیپ به یک بازیگر بسیار با استعداد سپرده شده است.

او فیلم کوتاهِ خود را دارد

به غیر از Forky، بو پیپ تنها شخصیت از سری Toy Story هست که دارای فیلم کوتاه مخصوص به خود است. “زندگی یک چراغ خواب” به سوال‌هایی مثل اینکه بو پیپ و گوسفندهایش از آغاز Toy Story 4 مشغول چه کاری بودند و بر آنها چه گذشته است، پاسخ می‌دهد.

زندگی یک چراغ خواب از آنجایی خاص تلقی می‌شود که یکی از طولانی‌ترین فیلم کوتاه‌های پیکسار محسوب می‌شود. بیشتر فیلم‌های کوتاه پیکسار بین 5 تا 7 دقیقه هستند ولی زندگی یک چراغ خواب 11  دقیقه است. این فیلم یک هدیه به طرفدارن سری فیلم‌های ‌‌‌Toy Story است که می‌خواستند درباره‌ی بو پیپ بیشتر بدانند.

شنل او همان لباس اوست

در Toy Story 4، بو پیپ نسبت به فیلم‌های قبلی کاملا باز طراحی شده است. نه تنها با پیشرفت تکنولوژی از فیلم اول تا چهارم ظاهر او ارتقا یافته است، او کلاه خود را دیگر به همراه ندارد و همینطور او یک شنل جدید می‌پوشد که از لباس قدیمی او دوخته شده است.

در نگاه اول فهمیدن این نکته خیلی راحت نیست چون که رنگ شنل از بیرون بنفش دیده می‌شود. اما وقتی به داخل آن دقت کنید دارای پس‌زمینه سفید با خال‌های صورتی است. این همینطور طرح لباسی است که او در فیلم کوتاهِ زندگی یک چراغ خواب به تن می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید